Avgustovski favoriti: sunce, more & nega

Gotovo ceo avgust sam provela na moru i što se kozmetike tiče, oslonila sam se prvenstveno na proverene proizvode, koje koristim već izvesno vreme. Ne toliko da ne bih preterala prilikom pakovanja, koliko da bih izbegla neprijatna iznenađenja i dodatne kupovine po lokalnim apotekama :D. Zato će se u ovom postu naći i preparati koje sam već spominjala ili eventualno recenzirala u nekom od ranijih postova.


Balea Professional After Sun 2in1 šampon sam koristila intenzivno i prošlog leta. Kupila sam ga u nekom od onih "hajde baš da probam" trenutaka i oduševila se. Mada je formula bez silikona, odlično neguje kosu. Sadrži ekstrakt papaje i kokosovo ulje, anti-statički kompleks pa čak i UV filtere. Fino čisti, a pri tom je relativno blag u smislu da ne iritira kožu glave. Koristila sam ga svakodnevno, nakon kupanja i sunčanja. Jedno pranje je dovoljno da se kosa potpuno očisti od soli i peska. Lepo se ispira i kosa ostaje mekša i lakša za raščešljavanje. Miriše na kokos. Miris je intenzivan ali se ne zadržava dugo u kosi. Nisam sigurna da li ga još ima u prodaji, rado bih ga kupila ponovo.


Uz šampon, kosu sam svakodnevno tretirala jednom od nekoliko maski koje sam koristila kako za negu posle plaže, tako i za zaštitu tokom dana i na plaži. Među njima, crème de la crème je Helen Seward Argan Elisir Beauty Mask. Detaljnije sam je spominjala u prošlogodišnjem postu. I dalje smatram da je ovo jedno od najdelotvornijih pakovanja za suvu i oštećenu kosu. Daje odlične i brze rezultate čak i ako odstoji svega par minuta, mada sam je ja koristila uglavnom kao jednosatni tretman. Masku bih utrljala u pramenove, zatim kosu uvila u peškir i nakon sat vremena ispirala mlakom vodom. Važno je da se kosa, pre nanošenja maske, dobro prosuši peškirom kao i da se kasnije temeljno ispere vodom. Argan Elisir Beauty Mask čini tretiranu kosu svilenkasto glatkom i nežnom, lakom za oblikovanje i negovanom.


Avon Planet Spa luksuzna krema za telo, iz linije proizvoda sa tajlandskim lotosovim cvetom, nije bila moj prvi izbor i sasvim se slučajno našla u koferu. Iz dosadašnjeg iskustva, u Avon katalogu se pod "luksuznim" obično misli na nešto jače, što formira zaštitni film na koži i uglavnom je pogodnije za zimsku negu. Ipak, ispostavilo se da je Thailand Lotus Flower Luxuriously Light Body Souffle najdivniji brzoupijajući krem za telo. Lagane je teksture i izgledom podseća na šlag. Visoko u listi sastojaka su glicerin i ulje makadamije, poznato po izuzetnim regenerativnim svojstvima, a tu su i sezamovo i kokosovo ulje i na samom kraju ekstrakt cveta lotosa. Sufle odlično vlaži, hrani i oporavlja dehidriranu i suvu kožu. Osim toga, lako se nanosi, ne ostavlja mastan trag i kao da blago osvežava pa je jako prijatan za korišćenje, posebno nakon sunčanja.


Koristim već drugu po redu tubu Bioten Bodyshape Intensive Anti-Cellulite Seruma i mogu da ga preporučim kao fin preparat za površinsko zatezanje kože i delimično poboljšanje njenog tonusa i čvrstine. Formula se bazira na lipofirm kompleksu sastojaka koji utiču na mikrocirkulaciju i ekstraktu acai bobica koji kožu čini glatkom i čvršćom. U pitanju je vrlo razmazivi gel, koji se relativno brzo suši. Istovremeno pruža intenzivan efekat hlađenja. Volim da ga koristim uz određene petnaestominutne vežbice za noge :).


Erborian Herbal Energy Lotion 30% je, što se mene tiče, jedan od najboljih tonika za lice koje sam do sada imala prilike da koristim. Kada se kaže Erborian, uglavnom se misli na sad već legendarnu bb kremu, moćne serume i bogate preparate na bazi neobičnih biljaka poput azijskog limuna i žen-šena, te ovu bočicu među ostalim proizvodima, verovatno nikada ne bih primetila ni kupila. Pažnju mi je skrenula recenzija, iz koje mi se Herbal Energy Lotion učinio interesantnim, posebno za moju kožu sklonu dehidrataciji. U pitanju je biljni energetski tonik kojim se osim lica, mogu tretirati i usne i očna regija. Dizajniran je da poveća dnevnu efikasnost kreme i zadrži hidrataciju za 30%. Ono što svakako radi je da očisti, omekša i fino ovlaži kožu, te je pripremi za dalju negu. Redovnim korišćenjem ovog losiona, primetila sam da koža sve manje ima tendenciju da se peruta. Takođe, bolje prihvata kreme i tečne podloge. Posebno sam zadovoljna rezultatima koje je pokazala kombinacija losiona i kreme za okoločnu regiju. 


Biodermin Photoderm AKN Mat SPF 30 fluid za zaštitu od sunca sam toliko nahvalila da verovatno ne bi bilo ukusno da više išta dodam :D. Detaljnu recenziju možete pročitati ovde.

Poslednjih meseci, koristila sam nekoliko okoloočnih krema i u skorijem postu ću pisati detaljnije o sve tri. Ipak najviše mi je prijala i najbolje se pokazala Dr. Hauschka Daily Revitalizing Eye Cream. Krema u sastavu, između ostalog, sadrži ulje avokada, destilat ruže, ekstrakt ananasa, pčelinji vosak, ekstrakt belog sleza, ekstrakt nevena, ulje slatkog badema, ulje koštica kajsije, jojobino ulje, mango maslac, ulje makadamije i ulje vučjeg trna. Mada sam očekivala da bude gušća i masnija, zapravo je lagana i čista koža je u potpunosti upija. Blago osvežava i pruža nežnu negu i mislim da je odlična za letnji period. 


Mada sam za zaštitu od sunca prvih dana koristila Carroten ulja sa visokim zaštitnim faktorom, kasnije sam prešla na kremu niske zaštite iz nove Magic Tan & Protect serije. Osim širokog spektra UV filtera i hidratantnih sastojaka za održavanje nivoa vlažnosti kože, formula sadrži i Tan Booster, kompleks koji podstiče prirodne procese tamnjenja i boju čini trajnijom. Krema ima neobičnu puterastu teksturu, što mi se posebno dopalo. Podseća na gusto umućenu pavlaku, boje karamela. Blago miriše na kokos, a prilikom mazanja kao da se topi na koži. Tek nakon nekoliko nanošenja, primetila sam vrlo sitne šljokice. Nisu napadne i daju neku letnju notu. Mada nemam problem da pocrnim, nisam neko ko posebno vodi računa da se sunča, pa nisam ni očekivala neke naročite rezultate. Međutim, za razliku od boravka u Pargi tokom juna, kada sam uhvatila nešto malo boje, ovog puta u Beograd sam se vratila sa lepim, bronzanim tenom. Na Grčkom tržištu, krema je dostupna u varijantama SPF 10, 20 i 30.


Među favorite moram još da uvrstim L'Oreal Glam Bronzer, o kome sam već pisala i Korres Mandarin Lip Butter Stick SPF 15, od koga se doslovno nisam odvajala celo leto. Osim biljnog voska i ši butera, u sastavu je prisutno i eterično ulje mandarine koje obnavlja i neguje suve usne. Ovo je jedan od onih laganih balzama za usne, koji odlično odrade posao. Namenjen je suvim i ispucalim usnama. Pruža instant hidrataciju i rekla bih sasvim dovoljnu negu i zaštitu.

 
Da li ste koristili neki od pomenutih proizvoda? Kakva su vaša iskustva?

23 komentara

  1. Koristila sam Planet Spa kremu za telo iz Avona i piling iz iste kolekcije (o pilingu sam pisala na blogu). Piling je super kremast i divno miriše, još kada namažem ovu divnu kremicu, mmmm :). Dopada mi se tekstura, nekako je kremasto penasta, i baš brzo se upije :). Idealan je za moju suvu kožu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avon mazalice za telo me, iskreno, baš i ne oduševljavaju. Umeju da budu pune svega i svačega i generalno nemam neku impresiju da posebno neguju kožu - na duže staze. Ova se izdvaja kvalitetom i eto, prijatno me je iznenadila :).

      Izbriši
    2. Iskreno, nikada nisam obratila previše pažnje na sastav :O... A znam da bi trebalo....

      Izbriši
  2. *Najveći favorit za mene ovog leta bio je Nesti Dante gel za tuširanje PHILOSOPHIA.
    Osvojila sam ga u nagrađivanju kod Aleksandre na njenom blogu "Books and Lilies"
    Nisam probala ništa slično,a čak ga i u Holandiji nisam zapazila u tečnom stanju,već samo kao sapun.
    Uz njega prelep osećaj mojoj koži daje Biotenov losion za suvu kožu od pininča i pamuka.
    Kombinacije mirisa su toliko lepe,intenzivne i kompatibilne da parfem nije potreban.
    A pravo je čudo,jer su brendovi potpuno različiti.
    Od tvojih favorita Doktor Hauška je i na mojoj listi.Samo je u pitanju krema i tonik od dunje.Njih sam probala zimus.
    Korres i dalje ostaje tiha patnja na listi želja i raduje me što je sada prešao u stik.
    Do tada ću biti zadovoljna svojim Yves Rocher žele-sjajem od mandarine.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepe si favorite odabrala! Delimo ljubav prema Balea šamponu, i da ima ga još, miriši mi na more i rado ga koristim čak i kada se ne kupam u moru i ne sunčam :) Volela bih da probam Korres. Lidija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dakle, limitirana serija i nije baš tako limitirana :). Hvala za info!

      Izbriši
    2. Izgleda da nije i baš mi je drago zbog toga :D

      Izbriši
  4. Carroten krema predivno miriše, baš tropski. :) Jedva čekam da vidim kako si preplanula!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj Erborian losion zvuči kao nešto što bi meni trebalo.
    Korres <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dugo ga držim na pijedestalu i ne znam kako ga ranije nisam nahvalila :).

      Izbriši
  6. Gledala sam tvoju sliku sa okoloocnim kremicama i taman razmisljam kako cu uzeti Alverde serum, ali da ako je lagan trebam i nesto jace, i pomislim da je to ta Hauschka krema, ali sad vidim da je i ona znaci laksa. Imas li prijedlog za neku dobru, ali masniju okoloocnu koju mogu koristiti kao nocnu njegu, a da je cijenom u nekom farmacijskom rangu. Meni je jako dobra bila Weleda od nara, ali potrosila sam skoro dvije, pa bih iz radoznalosti opet da probam nesto novo. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hauschka ima sjajnu kremu - Eye Contour Day Balm (pćelinji vosak, ulje kajsije, ujlje jojobe, neem). Ja sam je nabavila za hladniji period. Masnija je, kao gušći balzam i ako ti se svidela Weleda nar, ova bi mogla da ti odgovara :). Još jedna stvarno bogata krema za oko očiju koju volim je iz Estar ponude (cena je smešna i mogla bih da ti je pošaljem - samo mi javi mailom :).

      Izbriši
  7. Mene privlači ovaj Bioten proizvod moraću da ga nabacim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da vredi, posebno za tu cenu po kojoj se može nabaviti :).

      Izbriši
  8. Krasne fotografije, pomno odabrani proizvodi kako tebi i priliči ;).
    Jako si me zainteresirala za Korres Lip butter stick obzirom da imam onog u teglici. Ovaj mi se čini praktičniji za korištenje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Mell :). Kažu da su Korres balzamčići u teglici čak i boljeg kvaliteta. Meni je ovaj odličan, a i jeste praktičniji za nošenje.

      Izbriši
  9. koristila sam jedino L'oreal glam bronzer i bila sa oduševljena s nim :) od ostalih stvari nisam ništa, ali si me zainteresirala za Balein After Sun šampon i Korres balzam za usne :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ma ja sam bila ubeđena da sam komentarisala, ali sam izgleda prolupala, pošto nigde mog komentara. Drago mi je da ti se dopada Erborian :D Dopada mi se i ovaj balzam za usne, mislim da bi mi odgovarao, a pala sam i na pakovanje :)

    OdgovoriIzbriši