Gerovital Beauty Event

Kada mi je stigla pozivnica za druženje, koje je kompanija Gerovital Cosmetics organizovala prošlog petka za novinare i blogere, pomislila sam na kremu koju je davnih dana koristila moja baka. Sećam se da je mama nabavljala tu kremu preko svoje prijateljice koja je opet kupovala od nekoga ko je putovao i nabavljao je u Rumuniji. Uvek sam se pitala kakve li misteriozne moći ima ta teglica, kad se tako važno prenosi iz ruke u ruku kao olimpijski plamen. 


Gerovital je svetski poznat brend, rumunskog proizvođača "Farmec". Proizvodi se baziraju na prirodnim sastojcima, uključujući biljne i vitaminske ekstrakte vrhunskog kvaliteta bez dodatnih konzervanasa. Inovativnu H3 formulu baziranu na prokainu koji je prvobitno korišćen kao lokalni anestetik, predstavila je još 1952. godine dr Ana Aslan, pionir gerontologije i gerijatrije. H3 kozmetički koncept ima dokazani regenerativni efekat na ćelije kože usporavajući starenje, a danas Gerovital broji preko stotinu različitih proizvoda i nekoliko linija namenjenih ženama od 20. godine pa do pozne starosti.




Posebno zanimljivim su mi se učinili preparati za regeneraciju i negu kose. Gerovital Plant komplet ampula, namenjen je i muškarcima i ženama. Za spoljašnju je upotrebu i predstavlja kombinaciju dva aktivna seruma, koji zajedno poboljšavaju kapilarnu cirkulaciju, regulišu lučenje lojnih žlezda, sprečavaju opadanje kose i stimulišu zdrav rast kose.



Gerovital kozmetika se kod nas može nabaviti direktno u predstavništvu u Beogradu, u ul. Tome Maksimovića br. 7 na Vračaru ili online porudžbinom na zvaničnom sajtu, gde možete pronaći detaljne informacije o pojedinačnim proizvodima.



Događaj je organizovan u vegetarijanskom restoranu "Radost fina kuhinjica", u kome konceptu zdrave ishrane pristupaju na vrlo kreativan, gotovo umetnički način :).

Zahvaljujem se Vanji Vidaković na pozivu i divnoj organizaciji. 

Da li ste koristili neki Gerovital proizvod?

8 komentara

  1. Mene ove dve poslednje slike fasciniraju. Uživam u momentu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svidelo mi se mesto. Ima baš neku intimnu atmosfericu :).

      Izbriši
  2. Hm, i moja mama koristi i mnogo voli njihove proizvode. Trenutno ima dve maske i dve kreme iz H3 kolekcije i jednu kremu iz ove biljne. Od nje sam slušala kako je to odličan brend i još odavno zastupljen :)
    Definitivno ću joj maznuti nešto i isprobati :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ogledalo <3 <3 <3 Ja sam jako slaba na ogledala, naročito uokvirena u roze :D
    Divne fotke!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je to ogledalo "zapelo" za oko. Nekako je pankić roze, ne može da se ne primeti :).

      Izbriši
  4. Koristim Gerovital kremu za hidrataciju sa UV filterom i SPF 10 i odlična je, našla sam joj i drugu namenu, može da prodje kao podloga za šminku :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Videla sam u nekom postu gomilu njihovih testera i neke kremice, pa sam baš htela da te pitam za najsvežije utiske :) Hvala na komentaru.

      Izbriši