Testeri: Avon Planet Spa maska za dubinsko čišćenje pora + Avon Ideal Flawless Light Foundation



Da li praktikujete da isprobate kozmetički proizvod pre nego što ga kupite? Ja - da. Mislim da je tester najbolji prijatelj "pametne" kupovine i za mnoge proizvode volim da dobijem free samples, pa sebi dam vremena da ih isprobam kod kuće, razmislim i odlučim se. Koliko je teško izboriti se za besplatni uzorak po našim prodavnicama, posebna je tema i ovom prilikom bih je preskočila. Ono što volim kod kataloške kupovine je upravo činjenica da uvek možete poručiti uzorak proizvoda koji vas interesuje, po simboličnoj ceni. 


Moje tajno oružje za negu lica su maske za dubinsko čišćenje. Imam masniju T zonu pa ih koristim često (na svaka 2 - 3 dana) i uvek sam u potrazi za novim pakovanjem. Pre izvesnog vremena sam (zahvaljujući savršenoj saradnji sa Jovanom iz Avona koju ovom prilikom moram da pozdravim :), dobila gomilu uzoraka, između ostalog Planet Spa maske za dubinsko čišćenje lica iz linije sa tajlandskim lotosovim cvetom


Maska je obogaćena kokosovim mleko i ekstraktom lotosovog cveta i trebalo bi da dubinski čisti kožu, eliminiše sebum i čisti pore. 


Tekstura je gusta i kremasta pa je dovoljno naneti je u tanjem sloju. Ja sam je nanosila četkom (sličnom onoj za tečni puder) i mislim da je to najlakši način, pošto dosta proizvoda ostaje na prstima.


Maska menja boju, pa iz plavo - ljubičaste prelazi u kreč belu. U toku te transformacije, kako se sloj na licu sušio, osećala sam blago zatezanje. Kada boja postane potpuno bela, treba je isprati mlakom vodom. U uputstvu piše da se to desi nakon pet minuta, međutim ja sam je držala 15 - 20 min.


Ispira se brzo i lako, a lice ostaje dobro očišćeno, manje vidljivih pora, osveženo i glatko. Rezultate možete videti na slici ispod. Nije agresivna i može se koristiti više puta nedeljno. Veoma sam zadovoljna ovom maskom i mogu da je preporučim svima. Pošto spada u vrstu proizvoda koji trošim redovno, sigurno ću je poručiti i u velikom pakovanju.


U poslednje vreme vlada veliko interesovanje za Avon podloge i pudere. U trenutno aktuelnom katalogu, Ideal Flawless light foundation je na akcijskom sniženju, pa sam rešila da isprobam uzorak ovog pudera. 


Ideal Flawless lagani tečni puder, prema zvaničnom opisu, ima prozračnu formulu, koja se stapa sa tenom, ne razmazuje se i ne zatvara pore. Dostupan je u pet nijansi, a ja sam isprobala najsvetliju, light


Očekivala sam da bude ređe i vodenkastije teksture, međutim iznenađujuće je kremast. Lepo se razmazuje i nekako prianja uz kožu. Ne isušuje već hidrira i štiti od spoljnih uticaja (SPF 20). Vrlo je prijatan i udoban za nošenje. Na slici ispod, pre pudera sam nanela regularnu dnevnu kremu na prethodno očišćeno lice.


Pokrivna moć je slaba, mada se može nadograditi do srednje. U tom smislu ovo jeste "prozračna" podloga i ne treba očekivati nešto više. Blago će ujednačiti boju tena i pružiti uredniji, polu mat izgled lica.

Postojanost je nekih 5 - 6 sati, što je za ovu vrstu pudera zadovoljavajuće. Međutim, moja T zona je prosijala kroz svega sat vremena, pa je neki fiksator ili mat puder pride neophodan. Po svim karakteristikama, Ideal Flawless light foundation bih preporučila osobama sa suvom eventualno kombinovanom kožom lica (nikako masnom), i to kao svakodnevnu laganu podlogu za manje zahtevan, prirodan look.
 
Jedan od udobnijih pudera koje sam imala prilike da isprobam. Sviđa mi se što je hidratantan i ima visok zaštitni faktor. Nudi nenaglašen, uredan izgled koji preferiram za svaki dan. Mogao bi da bude postojaniji, ali prija licu pa prihvatam ovo kao neku vrstu kompromisa. Kad složim sve utiske ne verujem da ću ga kupiti, jer ne nudi ništa bolje u odnosu na pudere koje već imam, ali me je dovoljno zainteresovao da isprobam neke druge podloge iz Ideal Flawless linije :).

Da li koristite neki od ovih proizvoda? Kakvi su vaši utisci?

14 komentara

  1. Hvala za post i slike (: Mislila sam da narucim ovaj puder ali sad mi izgleda kao da mi treba nesto jače.

    OdgovoriIzbriši
  2. Preporucujem ti Neutrogena, visibly clear 2in1, sredstvo za ciscenje lica, koje se pretvara u masku ako ga ostavis da deluje. Odlican izbor za pore!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jao bas mi se svidja puder, ja volim te sa slabijim prekrivnjem. Vidis nikad nisam razmisljala o testerima kod kataloske prodaje. A kako mogu da znam koliko para treba da dam za testere. Jel to narucim na isti nacin kao obicne proizvode? Kako to ide? Ja bas nikad nisam ni razmisljala o Avon puderima i slicno jer sam uvek mislila da prosto nema opcije testera. Ako nista drugo zbog nijanse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tester je obično nešto oko 50 - 80 din, zavisi od proizvoda do proizvoda. Naručuješ na isti način kao i normalne proizvode, samo što ih nema u onom regularnom katalogu već u nekom koji dobijaju dileri. Ali ako imaš nekoga od koga naručuješ, prosto tražiš testere za ono što te zanima i onda se to naruči. Često dileri imaju gomilu testera pa možda dobiješ i kao free sample :).

      Izbriši
    2. Testere mozete poruciti kod Avon dame 5 testera (razlicitih ili istih) kostaju ukupno 100 din.A jedan uzorak je u zavisnosti od proizvoda od 30 do 50

      Izbriši
  4. Odlična maska, sad si me zainteresovala da je probam :) Puder koristim, ali u jače pokrivnoj verziji- Ideal flawless foundation i ovih dana planiram napisati recenziju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjajno! Baš bih volela da pročitam tu recenziju :) Zanima me kako stoji na licu, koliko su vidljive pore i kako prekriva.

      Izbriši
  5. Meni se sviđa maska, uzeću je sigurno jer imam problem sa porama :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Često probam proizvod prije kupnje ukoliko sam u mogućnosti nabaviti tester. Ova maska mi se baš čini dobra, ali ostajem ipak vjerna zelenoj glini i Lushevoj Mganaminty maski :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Once in love, always in love @Lush Magnaminty Mask :)

      Izbriši
  7. Ja sam koristila ovu masku i bas je super,svidja mi se i miris :)
    Prestala sam jer ist volim da isprobavam nove maskice,ali mislim da ce mi ona svakako biti jedna od omiljenih ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Probala sam masku i super je, bas mi odgovara. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Deluje mi kao savrsena maskica za mene, malo da se okanem Garnier Pure maske :)

    OdgovoriIzbriši