Bye, bye August!



I za kraj Avgusta, odlučila sam da vam skrenem pažnju na najpopularnije postove u proteklih mesec dana. Sledi lista od deset najčitanijih članaka.


1. Kolekcija od 27 originalnih i fenomenalnih saveta o tome kako i čime negovati lice i kosu na moru. Post je nastao kao rezultat nagradne igre, a učesnici su poslali tako sjajne komentare i savete o nezi kose i lica tokom leta, da sam prosto morala da ih ujedinim i objavim kao poseban članak :). 

2. Svaki avgust dočekam godinu dana starija i svaki je jedinstvena mešavina sunca, sazrevanja, slavlja i poklanjanja>Avgustovska nagradna igra koja se danas završava, pa ako niste još uvek učestvovali iskoristite priliku do ponoći!

3. Ako vas zanima šta to od šminke koju s'ljubavlju nabavljam i skupljam, u stvari zaista i koristim i koliko često, bacite pogled na sličice u ovom postu.

4. Kako, kada i gde koristiti hajlajter. Ima mnogo profesionalnijih tekstova na ovu temu. Ovaj se ograničava na moja iskustva i neka pravila koja lično primenjujem :)

5. NYX kozmetika i neki meni omiljeni komadi iz njihove raskošne makeup kolekcije - koje često koristim i redovno obnavljam zalihe.

6. Recenzija Garnier Moisture Match "Oh! So matte" kreme - za kombinovanu/masnu kožu.

7. Moj apsolutni favorit za jesen/zimu 2013/2014 - Talbot Runhof & Artdeco kolekcija.

8. Avon proizvod o kome se najviše priča i ubedljivo najčudnija maskara koju ste do sada videli - recenzija Avon Mega Effects.

9. Moja summer SOS lista proizvoda koje preporučujem da imate u vidu za sledeće letovanje.

10. Essence "Be Loud" kolekcija za jesen 2013 - još jednom vesele boje is Essence-a, nadam se i kod nas :).

Koji post se vama najviše dopao? O čemu, pre svega, volite da čitate na beauty blogovima?

4 komentara

  1. Meni su svi postovi bili korisni i lijepi. Izdvojila bih podbroj 4. Kako koristiti hajlajter i 9. summer Sos lista :)

    OdgovoriIzbriši
  2. super osvrt :) ja nazalost nisam stigla da propratim sve postove jer nisam bila pri kompjuteru ali sad odoh da nadoknadim propusteno :)

    OdgovoriIzbriši
  3. kad ce recenzija oriflame kremastog rumenila? :D

    OdgovoriIzbriši