MagiX cashmere finish foundation SPF 10 - Feeling is believing!

U prethodnom postu sam pisala o Magix prajmeru, pa na vaš zahtev, danas nastavljam sa Magix proizvodima :) Još jedna iz porodice "magičnih tubica", poznatija kao MagiX cashmere finish liquid foundation SPF 10.


Šta Avon kaže? Tečni puder, ostavlja osećaj mekoće - poput kašmira. Pruža srednju pokrivenost i prirodnu mat završnicu.

MagiX cashmere tečni puder nije moj izbor br. 1, kada su Avonovi puderi u pitanju (i dalje vodi extralasting perfectwear), ali priznajem da je simpatičan pokušaj Avona da u jednom proizvodu iskombinuje osobine dobrog prajmera (skupljanje pora, matiranje sjaja, efekat glatke kože) sa tečnim puderom.

U pitanju je penasto - tečna formula, koja se veoma fino nanosi - nema problema oko razmazivanja. Ostavlja izuzetno lagan, gotovo vazdušast, "barely there" osećaj na koži i veoma je prijatan za nošenje. Svilenkaste je teksture i čini kožu glatkom, mekom  i nežnom na dodir. 

Pokrivenost je srednja ka slaboj (čak pre slaba!) i više je kao neka tonirana krema nego puder. Dakle, ako od tečnog pudera očekujete da vam prekrije nepravilnosti na licu, ovaj to sigurno neće! Međutim, postigla sam fin efekat sa ovim puderom i puderom u prahu preko. Moram da naglasim da sam ga koristila najviše leti, jer je postojan i ne širi pore - inače izbegavam tečne pudere leti, jer mi se nekako tope na licu i imam taj "lepljiv" neprijatan osećaj.

Dugo matira kožu, rekla bih čak duže od Magix prajmera, i to tako da je ne čini mrtvo - suvom, već nekako svežom i prirodnom. U tom smislu, ovaj puder je idealan za nekoga kome je dugotrajan mat efekat jedan od bitnijih zahteva u toku dana - dakle kombinovan/masni tip kože. Ako imate osetljivu kožu, obavezno isprobajte tester, pre naručivanja!!! Mojoj drugarici je napravio neželjeno crvenilo i vrlo burnu reakciju na licu.


Ne skuplja se u borama i ne naglašava sve one fine i manje fine linije. Apsolutno ne spada u tešku šminku. Takođe plus za zaštitni faktor SPF10.

Na našem tržištu u ponudi je pet nijansi, a na američkom čak 12! Vezano za izbor nijanse, jedna napomena! Nijanse se vrlo razlikuju od Avonovih nijansi za Perfectwear pudere i ostale podloge, pa se ne oslanjajte na već isprobanu nijansu nekog drugog Avonovog pudera koji koristite, već se dobro zagledajte u katalog, a još bolje - naručite uzorak :)


Primetila sam, pri istiskivanju proizvoda iz tubice, da je malo više vodnjikav. Ako vam se ovo desi, malo ga "protresete" pre upotrebe :) Meni je pomoglo.


Pakovanje&Dizajn: Standardna "slim" plastična tubica, od 30ml, zgodna za korišćenje.

Zaključak: Kao svakodnevni, lagani, letnji puder, od koga očekujete da vam pre svega matira kožu i pruži prirodni izgled, ovaj puder potpuno zadovoljava. Ali ništa više od toga. Nekako sam mnogo više oduševljena Magix prajmerom nego Magix tečnim puderom.


* * *






4 komentara

  1. Vidi, merkam ovu podlogu vec duze vreme i nikako da se prelomim da je probam :) Svidja mi se kako pises, jer istog momenta mogu da zamislim kako bi to izgledalo da ovog momenta koristim. Svidja mi se sto si rekla da je ovo prava letnja podloga i mislim da je ta recenica prelomila da ovu podlogu ipak narucim. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Neces verovati, i moja tetka je imala isti onakav zeleni karmin u zlatnom pakovanju! Ej kako si uspela da me vratis u detinjstvo, nikada se ne bih toga setila, nikada, i meni je uvek privlacio paznju, i ima sigurno da porucim ovaj Girodanijev karmin. Odlicni su ti postovi. Aurora.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i ja bih se setila ko zna kada, da nisam ugledala ove GG ruzeve :) Hvala. P.S. Ovaj komentar je ispod pogresnog posta :D ali nemari lol

      Izbriši