Najluksuznija ponuda u februaru: Slip into...for Her fragrance + Slip Into ogrlica




Avon je januara 2011. godine plasirao novi miris za žene. Kada sam prvi put pročitala ime novog parfema Slip into... ne znam zašto, ali pomislila sam na donje rublje. Onda sam nastavila da čitam dalje i ispada da se zapravo cela ideja mirisa vrti oko cipela! Doduše ne bilo kojih već senzualnih, ženstvenih i veoma visokih potpetica :D


"Ovaj senzualni miris čini da se osećam elegantno i samouvereno, kao kad obujem fantastičan par cipela sa visokom potpeticom" - kaže Kristi Tarlington, zaštitno lice novog mirisa dok Avon tvrdi: Slip Into vam daje energiju i neverovatno samopouzdanje, koje možete osećati samo na elegantnim visokim potpeticama.

Opis: Pripada orjentalno cvetnoj grupi. Miris se otvara notama maline, prolećne frezije i ljubičice, srednje note su brazilsko ružino drvo, ljubičica i orhideja dok za mirisom ostaju donje note kašmira, korena perunike i  zlatnog ambera.

Pošto sam isprobala uzorak, miris mi se definitivno svideo. Nije previše sladak i ljubičica ga čini osvežavajućim. Zavodljiv je, suptilan i ženstven, a pri tome nije previše jak. Mislim da odgovara pre devojkama između 20 i 30 godina nego starijim damama. Ja ću ga koristiti sa zadovoljstvom :)

Pakovanje i dizajn: Oblik bočice je dizajniran tako da asocira na ženski list na visokim potpeticama. Pakovanje je tamno ljubičaste boje. Standard od 50ml.

U katalogu za kampanju 03/2011 tj. mesec februar, parfem se prodaje po promotivnoj ceni od 1299 dinara, a uz kupljeni parfem, na poklon dobijate prelepu posrebrenu ogrlicu sa priveskom od štrasa boje purpurnog ametista, što ovu ponudu, zajedno sa veoma pristupačnom cenom, po meni čini najluksuznijom ponudom u ovom katalogu!

* * * * *






Objavi komentar

Nema komentara