Najava za 04/2011: koje boje će biti mart? Boje oniksa :)


U predstojećoj kampanji, početkom marta, Avon predstavlja novu Onyx Lustre trobojnu make up kolekciju, inspirisanu lakiranim izgledom crnog oniksa. Kolekciju čine, između ostalog, trobojna senka veoma lepih nijansi, koja kao da je kreirana za "smokey eye" look. Biće dostupna u dve varijante, toplih i hladnijih tonova: Midnight luster i Onyx quartz. Avon obećava intenzivnu, dramatičnu i smelu senku. Ja jedva čekam!


Avon smooth minerals powder foundation, ideal shade puderasta podloga sa mineralima, u novom pakovanju koje ćete obožavati :) Avon se ovaj put potrudio da dizajnira pakovanje, koje omogućava jednostavno korišćenje, sa doziranjem bez otpada i sa manje nereda nego ikada pre!


I konačno u Avonu mat lakovi za nokte! :D Avon Matte Nailwear donosi lak za nokte sa mat efektom u pet fenomenalnih boja. Apsolutno prelepo! 
Luksuzna Anew kolekcija nudi novi Anew Clinical Lift and Firm Pro Serum za trenutno poboljšanje čvrstine kože tj. efekat liftinga! Proizvod je namenjen opuštenoj koži lica i vrata, koja je izgubila čvrstinu.
  

Avon Solutions cellu-sculpt 3X je logičan nastavak Avonovih proizvoda namenjenih borbi protiv celulita. Za razliku od prethodnih, ovaj i te kako obećava. U pitanju je 3 u 1 proizvod, formulisan sa lipo - smooth tehnologijom za smanjenje otečenog izgleda celulita i prirodnim antioksidansima iz ekstrakta masline. Tuba je dizajnirana sa posebnom roler masažnom glavom čime se nanošenjem tretmana, pospešuje mikrocirkulacija problematičnog područja. Ne propustite da ga se dočepate pre leta i po jeftinijoj ceni ;)


Damage Repair 5-Day Rescue Treatment, novitet u okviru uvek fenomenalne ADVANCE TECHNIQUES profesionalne linije za kosu, predstavlja brzinski 5 - dnevni tretman za dubinsku regeneraciju suve, oštećene kose. Dakle, ovih 5 kesica, nakon pravilnog tretiranja, čine kosu zdravom, obnovljenom i sjajnom! 






5 komentara

  1. jel si probala nešto od ovoga? ja sam mislila da naručim jednu od ovih senki, baš me mami da ih probam, i mat lakove. ah, da, možda i puder.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lakovi su odlični :)A senku sam baš juče dobila i rekla bih da je kvalitetna. Meni su fenomenalne boje (volim kafene tonove) samo očekuj maaalecno pakovanje! Kutijica je 7cm x 3cm. Pisaću uskoro o ovoj senci.

    OdgovoriIzbriši
  3. Inače sam naručila onix sjaj za usne i očekujem puno od tog sjaja :D

    OdgovoriIzbriši
  4. kakav je ljubičasti lak? baš ga čekam!

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan je :) Meni se crveni, ljubičasti i crni najviše dopadaju. A crni mi je onako skroz gotičarski :D

    OdgovoriIzbriši