Jillian Dempsey for AVON: profesionalna olovka - get to black!


U saradnji sa  Džilijen Dempsi, ikonom u industriji lepote čija lista klijenata uključuje i neka od najsvežijih lica Holivuda, Avon je izbacio novu kolekciju šminke Jillian Dempsey for AVON. Jedna od prvih pikanterija iz ove linije, koju sam isprobala je profesionalna crna olovka  za oči.


Jillian Dempsey for AVON Professional kohl eyeliner je dvostrana olovka predviđena za brzo i savršeno postizanje "smokey eye" efekta. Dostupna u tri boje. Osvežavajuća inovacija u Avonovoj make up ponudi!

Ova olovka je jedna od najpraktičnijih i najfunkcionalnijih koje Avon ima da ponudi. Sa jedne strane je olovka a sa druge gumirani sunđerčić - srednje mekoće - oblikovan tako da boja može lako da se razmaže. Što se olovke tiče, zaista je meka - ali ne previše meka - što meni lično odgovara, vrlo lepo i glatko se nanosi i ne zapinje za kapak. Boja je dobro pigmentisana, puna, duboka crna. Svojevremeno je bila dostupna samo u crnoj boji (sada  ima i dark brown i plum).

Olovka "stoji na očima" uglavnom puno radno vreme. Kada je stavim ujutru pa negde do 5 pm, znači sigurnih 7 do 8 sati. Posle toga počinje da bledi, pa mora da se obnovi još jednim slojem (pretpostavljam da će na masnoj koži trajati i kraće).

Pakovanje i dizajn: Dužine do 15cm, ima zaštitne poklopce na oba kraja i fino leži u ruci.
Ono što me je neprijatno iznenadilo, kada je došlo vreme da se olovka zaoštri, ispostavilo se da je dosta lomljiva. Ovo uzimam kao minus, budući da ako imate preko 10cm dugačku olovku, stvarno je šteta da pola bacite pri oštrenju! 
Zaključak: Sve ukupno, dopadljiva olovka za oči. Omogućiće vam da za 5 minuta postignete super efekat koji će još i da potraje tokom dana i sve to za vrlo pristupačnu cenu od 330 dinara - za koliko se može naći recimo u februarskoj brošuri.

* * * * 
SAVET: Vezano za lomljivost olovke, iskoristila sam mamin savet koji je "upalio" pa evo da ga share - ujem ovde. Ako je olovka lomljiva, kada dođe vreme da je naoštrite, stavite je pre toga 5 minuta u zamrzivač, potom je naoštrite ali nekim dobrim rezačem! Neće biti problema :) 
  

3 komentara

  1. e pa jelena, ovako (po meni) izgleda domaći blog o kozmetici koji ću vrlo rado čitati. lepo izgleda, super pišeš, ne gušiš kao ja :), korisno je, i ovo sam morala da ti napišem jer si me najiskrenije oduševila, a kasnije ću da komentarišem proizvode.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ništa lepše nego kada pišeš pišeš, pa neko to i pročita, a onda još i pohvali. Puno znači! Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  3. a što je s gornji i donjim unutarnjim dijelom kapka? kako se tamo drži?

    OdgovoriIzbriši